عربستانی‌ها برای برگزاری تظاهرات دیگر علیه آل‌سعود آماده می‌شوند
نوشته شده توسط : احسانی
 
عربستانی‌ها برای برگزاری تظاهرات دیگر علیه آل‌سعود آماده می‌شوند

خبرگزاری فارس: یک فعال سیاسی عربستانی از آمادگی مردم "العوامیه" برای برگزاری تظاهرات علیه آل سعود و حمایت از "محمد صالح زنادی" فعال سیاسی که در روزهای اخیر از سوی نیروهای سعودی هدف گلوله قرار گرفته است، خبر داد.

خبرگزاری فارس: عربستانی‌ها برای برگزاری تظاهرات دیگر علیه آل‌سعود آماده می‌شوند

 

به گزارش فارس،"معروف احمد" در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: وضعیت سلامتی زنادی بسیار وخیم است و نیروهای امنیتی از دیدار خانواده اش با وی جلوگیری می کنند.

وی افزود:وضعیت عوامیه پرتنش و ناآرام است و مردم خود را برای برگزاری راهپیمایی در حمایت از محمد زنادی فعال سیاسی عربستانی آماده می کنند.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر بارها شاهد شلیک تیر هوایی از سوی نیروهای امنیتی با هدف ارعاب مردم هستیم. آنها گمان می کنند با چنین اقداماتی می توانند مردم را از تظاهرات منع کنند.

معروف احمد با اشاره به تلاش های قبلی نیروهای سعودی برای ارعاب مردم، تأکید کرد: امروزه وضعیت در عربستان بسیار پر تنش است، و قرار است روز یکشنبه زنان در حمایت از محمد صالح زنادی فعال حقوقی تظاهرات کنند.

معروف همچنین گفت: وضعیت زنادی که هدف گلوله نیروهای امنیتی قرار گرفته وخیم است؛ و او بیهوش در بیمارستان نظامی ظهران بستری است.

این فعال سیاسی عربستانی با اشاره به اینکه مقامات سعودی حتی از دیدار والدین زنادی با وی جلوگیری می کنند اظهار داشت: نیروهای امنیتی سعودی از ملاقات بستگان زنادی با وی جلوگیری می کنند و خبرهای جدیدی از وضعیت سلامتی او در دست نیست.





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: